Як вказати різні умови оплати для різних клієнтів?
Вітаємо на форумі Odoo
Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів Odoo. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами.
Як вказати різні умови оплати для різних клієнтів?
Це запитання позначене
Щоб вказати різні умови оплати для кожного клієнта в Odoo, спочатку перейдіть у модуль Контакти. Знайдіть клієнта, для якого потрібно налаштувати умови, або створіть нового. Відкрийте картку партнера (контакту) і перейдіть на вкладку "Продажі та купівля". У полі "Умови оплати" виберіть відповідний варіант зі списку, наприклад, "Оплата одразу", "30 днів" або інший варіант, що відповідає домовленостям. Після цього натисніть "Зберегти". Надалі всі рахунки для цього клієнта будуть автоматично формуватись з обраною умовою оплати.
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
РеєстраціяRelated Posts | Відповіді | Переглядів | Дія | |
---|---|---|---|---|
|
1
черв. 25
|
24 | ||
|
1
черв. 25
|
32 | ||
|
1
черв. 25
|
37 | ||
|
1
бер. 25
|
78 | ||
|
1
бер. 25
|
79 |