І загалом, як налаштовується управління доступами користувачів?
Вітаємо на форумі MASTER
Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів продуктів MASTER. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами.
Як в програмі Мастер: бухгалтерія додати нового користувача?
Це запитання позначене
За допомогою функціоналу управління користувачами можна призначити доступ конкретного користувача до тих чи інших даних. Управління користувачами здійснюється на рівні груп користувачів. Належність користувача до тієї чи іншої групи визначає його права доступу до документів, папок і інших ресурсів програмного продукту. Для перегляду, коригування інформації про облікові записи чи щоб додати нового користувача переходимо в пункт меню Користувачі та групи, який розташований у розділі Користувачі модуля Адміністрування. Тільки користувачі з правами Адміністратор мають можливість коригувати даний довідник. У вкладці Користувачі натискаємо кнопку Додати або Додати за зразком (ефективніше обрати подібний запис та використати саме кнопку Додати за зразком). Заповнюємо необхідні параметри та натискаємо кнопку Додати.
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
РеєстраціяRelated Posts | Відповіді | Переглядів | Дія | |
---|---|---|---|---|
|
1
трав. 25
|
41 | ||
|
1
трав. 25
|
46 | ||
|
1
трав. 25
|
37 | ||
|
1
квіт. 25
|
40 | ||
|
1
квіт. 25
|
36 |