Чи можна додати нотатку до товару в замовленні зроблене через POS, щоб в чеку вона відображалась?
Вітаємо на форумі Odoo
Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів Odoo. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами.
Чи можна додати нотатку до товару в замовленні зроблене через POS, щоб в чеку вона відображалась?
Це запитання позначене
1
Відповісти
5
Переглядів
Так, можна. Це зробити досить просто:
- Зайдіть у модуль POS і відкрийте сесію.
- У вікні замовлення натисніть кнопку «Дії».
- Далі оберіть «Примітка клієнта».
- Впишіть те, що вам сказав клієнт або що потрібно зафіксувати.
- Підтвердіть — і все, примітка прикріпиться до замовлення.
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
РеєстраціяRelated Posts | Відповіді | Переглядів | Дія | |
---|---|---|---|---|
|
1
серп. 25
|
4 | ||
|
1
серп. 25
|
4 | ||
|
1
серп. 25
|
5 | ||
|
1
серп. 25
|
4 | ||
|
0
серп. 25
|
3 |