Skip to Content

Вітаємо на форумі Odoo

Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів Odoo. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами. 

Зареєструйтеся 

Вам необхідно зареєструватися, щоб взаємодіяти зі спільнотою.
Це запитання позначене
1 Відповісти
70 Переглядів

Чи можна додати нотатку до товару в замовленні зроблене через POS, щоб в чеку вона відображалась?

Аватар
Відмінити

Так, можна. Це зробити досить просто:

  1. Зайдіть у модуль POS і відкрийте сесію.
  2. У вікні замовлення натисніть кнопку «Дії».
  3. Далі оберіть «Примітка клієнта».
  4. Впишіть те, що вам сказав клієнт або що потрібно зафіксувати.
  5. Підтвердіть — і все, примітка прикріпиться до замовлення.


Аватар
Відмінити
Related Posts Відповіді Переглядів Дія
1
серп. 25
82
1
серп. 25
71
1
серп. 25
70
1
серп. 25
74
0
серп. 25
75