Вітаю! У нас є клієнт, який сильно прострочив оплату. Керівник сказав заборонити відвантажувати йому товар, поки він не заплатить. Як мені поставити цього клієнта 'на паузу' в системі, щоб менеджери технічно не змогли створити для нього нове замовлення, але не видаляючи його з бази?
Вітаємо на форумі SAP
Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів SAP. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами.
Як тимчасово заблокувати клієнта, щоб йому не можна було нічого продати?
Це запитання позначене
10
Переглядів
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Реєстрація| Related Posts | Відповіді | Переглядів | Дія | |
|---|---|---|---|---|
|
|
0
груд. 25
|
10 | ||
|
|
0
груд. 25
|
11 | ||
|
|
0
груд. 25
|
15 | ||
|
|
0
груд. 25
|
12 | ||
|
|
0
груд. 25
|
80 |