Skip to Content

Вітаємо на форумі SAP

Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів SAP. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами. 

Зареєструйтеся

Вам необхідно зареєструватися, щоб взаємодіяти зі спільнотою.
Це запитання позначене
1 Відповісти
29 Переглядів

Працюю в SAP Business One як бізнес-аналітик і бачу у своїй картці користувача поле “Групи”, де можна відмітити одразу кілька (Finance; Sales; Purchase тощо).

 

  1. Які переваги дає поєднання прав із різних груп?
  2. Як це вплине на доступ до модулів, звітів і функцій у системі?

Аватар
Відмінити

Доброго дня!

Щоби призначити собі одразу декілька груп прав у SAP Business One та зрозуміти, які переваги це дає, виконайте такі прості кроки:

1. Відкрийте картку користувача

  • У верхній панелі натисніть іконку 👤 Користувачі.

 

2. Перейдіть до вибору груп

  • На вкладці Загальне знайдіть поле «Групи».
  • Натисніть кнопку праворуч від поля.

3. Позначте потрібні групи

  • У вікні Групи користувачів в стовпчику Вибір поставте біля всіх груп, які вам потрібні (наприклад, Finance, Sales, Purchase, Inventory).
  • Після завершення натисніть OK.

4. Збережіть зміни

  • У картці користувача натисніть Оновити (або OK), щоб застосувати нові налаштування.

5. Що дає поєднання кількох груп?

  • Об’єднані права: отримуєте всі дозволи з кожної обраної групи без додаткового налаштування.
  • Гнучкість ролі: один користувач може одночасно виконувати завдання фінансиста, менеджера з продажу чи складу.
  • Автоматичне успадкування: якщо адміністратор змінює права групи, усі її учасники миттєво отримують оновлення.

Таким чином ви швидко та зручно налаштуєте собі необхідний набір прав у SAP Business One!

Аватар
Відмінити
Related Posts Відповіді Переглядів Дія
0
черв. 25
27
1
черв. 25
40
1
черв. 25
43
1
черв. 25
49
1
черв. 25
47