Вітаю! У нас є клієнт, який сильно прострочив оплату. Керівник сказав заборонити відвантажувати йому товар, поки він не заплатить. Як мені поставити цього клієнта 'на паузу' в системі, щоб менеджери технічно не змогли створити для нього нове замовлення, але не видаляючи його з бази?
Вітаємо на форумі SAP
Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів SAP. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами.
Як тимчасово заблокувати клієнта, щоб йому не можна було нічого продати?
Це запитання позначене
5
Переглядів
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Реєстрація| Related Posts | Відповіді | Переглядів | Дія | |
|---|---|---|---|---|
|
|
0
груд. 25
|
5 | ||
|
|
0
груд. 25
|
5 | ||
|
|
0
груд. 25
|
10 | ||
|
|
0
груд. 25
|
6 | ||
|
|
0
груд. 25
|
72 |