Skip to Content

Вітаємо на форумі SAP

Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів SAP. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами. 

Зареєструйтеся

Вам необхідно зареєструватися, щоб взаємодіяти зі спільнотою.
Це запитання позначене
1 Відповісти
72 Переглядів

У багатьох документах і картках клієнтів я бачу два поля — “Власник” (Owner) і “Працівник відділу збуту” (Sales Employee). Виглядає, що обидва поля стосуються відповідального менеджера, але не зовсім розумію, у чому між ними різниця.

Аватар
Відмінити

Вітаю!
У SAP Business One поля "Власник" (Owner) і "Працівник відділу збуту" (Sales Employee) дійсно можуть виглядати схоже, але вони мають різне призначення:

Власник (Owner)

Це внутрішній користувач SAP B1, який створив або відповідає за об’єкт у системі (наприклад, документ, картку клієнта, можливість).
Зазвичай — це співробітник компанії, зареєстрований як користувач у системі.

Працівник відділу збуту (Sales Employee)

Це менеджер з продажу, який закріплений за клієнтом або документом для цілей звітності та CRM.
Він може бути як користувачем системи, так і просто співробітником, для якого ведеться облік продажів, комісій тощо.



Приклад:
– У вас може бути користувач "Іван", який створює документ (він буде "Власником").
– А "Максим" — менеджер з продажу, який супроводжує клієнта, і його вказують як "Працівника відділу збуту".

Аватар
Відмінити
Related Posts Відповіді Переглядів Дія
1
серп. 25
26
1
серп. 25
24
1
серп. 25
27
1
серп. 25
26
1
серп. 25
27